Åka i en varm bil med vinterjacka & data i knäet = åksjuk +o(

Påväg hem ifrån knislinge.
Där var man hos Fredrik & Mikaela, trevligt trevligt.
När vi kom dit gick vi runder & kollade lite. (har ju aldrig varit där förut
så jag var väl en aning nyfiken på hur dem bodde. c: )
Vi åt efter 'rundturen' & kollade på en film sedan.
Sjukt bra var den , kollade på 'hundpensionatet' .
Sorglig & komisk på samma gång tycker jag.

Skolan var väl rätt okej tycker jag.
Har fått träningsvärk i från låren & neråt efter gympan imorse.
Då skulle vi dansa vals , & spela killer boll.
Trillade när två träffade mig.
nu orkar jag inte skriva mer..  får väl stänga ner & vila.
annars lär jag spy i bilen & det vill man ju inte. ;)

btw , dag 4-5-6 får ni imorgon. IFALL jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0