All I need is you .

Dagen var rätt okej antar jag .
Finns inte mycket att berätta om den.
Blev klar med rätterna , nu ska man bara skriva
ner det i menyn . Tufft eller hur ? :)
Sen så hade vi skridsko , han hade tydligen satt upp ett
schema där det stog att vi skulle ha det en annan dag.
Men ingen hade kollat det så det fick bli skridsko iallafall.
Gick rätt bra endå , bättre än i vanliga fall . :P

orkar inte berätta mer om dagen .
blir väl att ladda upp en massa bilder jag tog idag.

hamburgar monstret :o

Vår vackra meny till 'resturangen'

obs texten på digestive kexet .





Kommentarer
Postat av: milan ;)

mitt snygga monster :D:D

vilken jävla nacke jag har på den sista bilden ;) <3

2011-02-09 @ 17:17:37
URL: http://thecrazygiirl.blogg.se/
Postat av: Marre

HHA , kärlek till det . :D

inget fel med nacken ;oo<3

2011-02-09 @ 18:29:45
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0