Dag 11- Någonting jag oroar mig för.

För att bli lämnad ensam & inte har någon som bryr sig
om en & att prata med .
Som Jonas(en med CP Skada) sa ;
" Den som sa att den som är ensam är stark måste har varit full"
" Den som är ensam är svag , dem som har någon är stark .
"
Instämmer helt med honom & jag känner att den är sant till 100%.

Något annat jag oroar mig för är ifall jag lär bli mobbad & kommer
att få dåligt självförtroende igen
.
Har hållt på att bli anorexia, undernärd & tagit livet av mig
just pga att jag blivit mobbad & fått dåligt självförtroende..

Jo & en annan sak jag är smått orolig för är slut betygen &
hur jag kommer klara mig framöver.
Om jag kommer jobba med det jag vill & älskar ,
eller något drygt & tråkigt .
Men får väl hoppas på att jag får bra betyg &
därefter ett bra jobb jag trivs med .
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0