Dag 4- Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål :
Ja , mina mål .. oj det är rätt mycket .
Men jag antar att jag får nöja mig med något utav dem.
Något typ av mål jag har är att försöka nå VG i de ämnena jag har G i
& nå MVG i de jag har VG i. Så jag klarar mig bra i framtiden.. xd

Mina drömmar :
Ja , det är nog en hel del som drömmer om att få stå på scenen & bli en stjärna
..
Jag är en utav dem. Fast stjärna & stjärna , vill bli något inom musik,dans eller teater.
Eftersom jag gillar att uttrycka mig & det är något jag älskar.
Sen så har jag typ drömt om att få se många delar utav världen.
Så jag vill bli en 'Reseguide' i framtiden med.
Det skulle vara kul endå , få se nya ställen & allt !
Är dessutom intresserad av språk så .

Mina önskningar :
Något jag önskar mig , oj..
Jag hade kunnat skriva en 5 meters lång lista på vad jag skulle önska mig känns det som.
Men jag det orkar jag inte skriva här. ;)
Men jag skulle önska ;
* att jag själv ska kunna tycka att jag ser bra ut.
* att jag blev säker på mig själv / få bra självförtroende.
* att få en fantastisk sångröst.
* att jag fått mer tid för sådant jag vill göra.
* att jag var 165 lång.
* att jag fick platt mage/magrutor.

Önskar också att jag kommer få ett bra liv som vuxen ,
tjäna en hel del & leva livet .
Kunna resa runt överallt & sådant.

och en del till som jag inte orkar skriva.

Marabou ,
lite mer 'Mmm' i livet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0