Dag 6- Typ av killar jag faller för.

oj , har visst missat en .. ;$

Jadu , typ av killar jag faller för ?
Som sagt , "utsidan ger insidan en chans" .
Så det är ganska lätt hänt att man faller för de som är lite smått söta
eller de som är snygga .
Men jag går ju såklart inte bara ut efter utseendet.
Det är mer ett litet + eller vad man ska säga . ;)
Har inte mött en kille som har allt det jag vill en kille ska ha,
men de flesta har något utav det. Bättre än inget.
Men annars så faller jag för killar som ;
* är snälla
* bryr sig om en
* inte skäms över en
* älskar/gillar en för den man är
* har bra humor/sjuk humor /rolig :D
* kan vara sig själv
* är ärlig
* inte är bara ute efter sex . (
de idioter kan fan knulla varandra ist -.-')
* ser helt okej / bra ut .
* inte är för blyg
* är rätt pratglad
* inte är jätte fega

och så finns det säkert lite mer men det orkar jag inte skriva . xd
Men som sagt var ,
känner inte till en kille som är/har allt det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0