Dag 8- En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

usch ja , EN dålig vana .. har snarare ett antal stycken.
Men vart ska vi börja ?

1 ,En dålig vana (delvis bra) är att jag ställer mig ofta där det finns speglar
eller där det speglar av en & tänker ofta på mitt utseende.
Om jag ser bra /ful/vacker/hemsk ut osv..
Sen tänker man lite på om man är tjock /mullig/smal
& även vad man gillar med en .
2 ,En annan dålig vana är väl att jag är rätt blyg och har svårt
för att vara bland en massa personer som jag inte känner.
3 ,En annan är också att jag inte vågar pröva något nytt som
jag verkligen gillar & trivs i bland en massa andra människor.
4 , En annan konstig vana eller vad man ska säga är att
jag vågar sjunga/dansa/prata/spela upp pjäser för ett flertal personer
än för ett fåtal personer .

det räcker nog med detta .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0