FIX ,FIX & FIX

En massa fix ..  haha , men men .
Vid 11 ska jag börja gå mot amanda om inte tidigare ?
Sedan är vi hos henne till 12 någon gång
& sticker sedan ner till stationen & tar tåget till vinslöv. (Y)
Sen ska vi möta upp Viktor vid Ica & sen vet jag inte vad vi gör.
Vet ju inte om mitte är frisk eller inte & har inte fått svar från
Emil än ..
Illa , väldigt illa ! :o
Men ja , som sag var , jag håller på att fixa mig .
Snart är väl håret klart antar jag , ska bara hitta några kläder
att ha på mig sen ta fram pengarna osv...
Ja , ni fattar nog ? :)

Bilderna från fredagen , alltså innan & efter björket ?
Dem får ni i veckan någon gång.
Fick de sista igår så .. xd



.. hatar elektriskt hår -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0