Fredag natt .

Idag har det inte hänt så värst mycket.
Eller aa , mamma köpte en klänning till mig .
& det blir förmodligen den jag kommer ha på konfirmationen. (a)
Om inte en annan jag har kärat ner mig i .
:o
Blir nog att välja mellan dem då antar jag. . kommer inte gå.
hmm , vad mer finns det att berätta ?
JO jag vaknade 5 imorse , somnade om & vaknade 6.
För att väcka ....
HAHAHA nu blev ni allt nyfikna va? (a)

Hade en mysko dröm med . :s
Drömde att jag vaknade upp i en säng
& låg med täcke & en del läsk burkar.
Så var det några läsk burkar där det stog Geisha(stav?) på.
sen kom tanken upp i drömmen ..
Hur smakar geisha läsk?
Sen kom det ett "svar" eller vad man ska säga ..
& det smakade typ hallon , blåbär & björnbär . :S
Wierd ... men men


Kommentarer
Postat av: Lisa

kan du inte lägga ut bild? :)

2011-02-26 @ 10:27:33
Postat av: Marre

På klänningarna ?

Kan jag nog göra . :P

2011-02-26 @ 15:02:06
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0