I was made for loving you - KISS

Hade låten på huvudet för att Lisa spelade upp låten på musiken .
Haha, jag brukar inte lyssna på Kiss , men ida börja spela en del låtar
så jag har börjat lyssna på dem med lite . (a)

Matten idag var drygare än vanligt , man bara satt & tänkte .
Musiken var kul , som vanligt. Jag fick vara 'the roller' .
Alltså rulla upp & ner texten när vi sjöng. xd
Kemi'n var rätt kul ! Fick lite motion / speciell 'träningspass' utav Ronja.
HAHAHA , såg för dumt ut .. man fick inte lite konstiga blickar mot sig. c:
Jag skulle sitta normalt på stolen , vända mig,ställa mig upp ,sen sitta ,
sen sitta normalt igen . Samtidigt skulle jag ta upp armarna .
Ronja tog mitt suddi & penna så skulle jag göra samma sak när jag hämta det.
HAHAH helt sjukt var det . ;)
So
vi höll på med några arbetsblad.
Tyskan ,lektionen började med att jag fick en tennis boll i huvudet utav Josip.
Tack för det du , störde mig när jag tänkte . D:
Sedan blev vår grupp (Amanda , Emilia & jag.) klara med alla rätterna .
Klassråd , där fick man vara sekreterare .
Nästa gång blir det ordförande.. *Suck*


Varför tänker jag på det , på dig ?
Borde jag det ?
Vad ska jag göra ?
Vilket är rätt & fel ?
Hjälp .


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA, höll på kasta klubban i huvudet på killarna när dom inte lyssnade...



OMG NU VET JAG NOG VAD DET DU SKULLE SÄGA HANDLAR OM :o

Är det mellan dom 2 personerna du sa till mig?

& det vi sagt om dig & han andra? :o

2011-02-08 @ 16:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0