Inte som man tänkt sig

Alltså vad är det som händer igentligen ?
Jag hade tänkt göra en sak, han berätta något av det.
Men klarade inte av att säga det jag skulle,
det gick bara inte. Vet inte varför .
Usch , tror inte jag gör det iallafall .
Väntar tills efter lovet & får se ifall det blir
att jag gör det endå eller inte .
ÅH , så komplecerat allt ska va ..

Fick även reda på något idag .
Kollade ifall det stämmde & det gjorde det.
FUCK OFF , idioter som stänger av en från skolan.
Det kommer inte bli detsamma där längre .. :/


Kommentarer
Postat av: amanda

det kommer fan aldrig bli det samma om Han bytar,

lixom.. han är den som typ får en glad när man är

depp eller nått, typ räddaren i nöden. Helt sjukt,

saknar han som fan redan, & det var ínte ens en vecka sen jag träffade han!

Som sagt... någon kommer få jävligt ont om han tvingas byta skola.

fuck off, äckliga regler

2011-02-18 @ 10:32:15
Postat av: Marre

Instämmer helt .

Ska ärligt talat nog ta och lägga gift i en bakelse och sedan sälja till idioten/idioterna som gjorde det ! :S (a)

2011-02-18 @ 11:06:47
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0