Läs el. ej ,skriver bara av mig .

OH DU DIN JÄVLA JDIOHWEKJFBIODJkjAVgo !
Anar du hur mycket jag stör mig på dig ?
Du ANSTRÄNGER dig knappt ...
Jag gör så gott jag kan för att det ska funka mellan oss.
Men neeeeej , du kommer där med dina ursäkter & försöker inte.
Fattar du hur trött jag är på dig ?!
Ärligt talat , skulle kunna slita dig i stycken !
... andas Marlene ...
Sitter & gråter pga att du är så självisk & idiotisk.
Alltså , jag gråter inte bara för att du är som du är..
ÄVEN för att jag känner mig dålig.
Känns som ja ... äsch orkar inte ta upp det.
Men jag mår inte bra .

Men DU.. förvänta dig INTE att jag finns för dig från & med nu.
Inte för du behandlar mig mer rättvist din fkn *piiiiip* .




godnatt..


Kommentarer
Postat av: paandan i ditt liv

håller med dig helt o.o

får med PSFHGODIFNAIUOGNINUIOGNUAB piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip på den saken :)

2011-02-02 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0