Lyckat !

Dagen började med idrott .
Vi dansade vals & sedan var det fritt.
& vad hände då ? Jo , det var såhär att..
jag råkade skjuta iväg en volleyboll på
gerardo's huvud & sedan hände nästan samma sak.
Så jävla lyckat ! hahaha
Sedan var det tyska, lunch , engelska & svenska.

Konfan , fy för vad kul det var ! :D
Vi spelade upp ett drama/pjäs .
Jag , Amanda ,Vikki & Ronja var i en grupp.
Den var om jesus (spelades av amanda) när han
botade en krokryggad kvinna (spelades av mig)
som hade onda andar efter sig
(spelades av vikki + tankarna ).
Ronja var någon hycklare eller var det var
.
Vi modernaserade den lite granna . ;d
I slutet utav konfan fick jag & amanda läsa 
något stycke ur en bok , gick ju bra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0