Tjocka in front of the Tv-apparaten

Blir nog att sticka upp & glo på melidifestivalen &
äta en massa popcorn .. MUMS !
Känner att jag ätit massa skräpmat denna veckan .
HAHAH , får nog ta & äta mer nyttigt .
Ska ju som sagt inte va med på streetdancen .
För man skulle skriva in sig på provningen eller vad det var
& isåfall skulle vi börja direkt idag & betala eller
titta på lite (ifall vi ville) & börja nästa termin. (efter sommaren)
Blev att börja nästa termin.  LÄNGTAR  (a)
Så jag antar att jag får ha min egna lilla tränings pass
hemma då då . Rygglyft , sit ups , armhävningar ,
gå ut me hunder m.m.. tråkigt D:

NU får jag väl sticka upp till de andra & kolla på melodifestivalen.
Bilder innan & efter björket får ni senare ikväll eller imorgon.
Skriver lite om det med. men inte ALLT ;) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0