2011 , redan ? :o

Ojdå vad allt går fort .
Känns som det bara hade gått 3/4 utav 2010 ju . ;o
Men men , nu är det 2011.
Ett nytt år , & en rättså bra början.
Temperaturen har varit på 3-4+ grader, solen stog uppe på himlen,
snön har börjat smälta lite.
En rätt bra början tycker jag.
Det lite negativa är att jag är jätte förkyld efter att ha varit ute i det blåsiga ,kalla vädert igår
& skulle smälla raketer och så. Fy för.
Sen så har snorungen , jo ja .. den såkallade syster rivit & knipit mig på armen.
Efter att vi "brottats" på skoj märkte jag något.. Gissa vad?
Jo , det var en massa rivmärken på armen /armväcket.
& det började blöda ifrån ett av rivsåren. Mysigt va? ;s
Nu kan jag knappt börja på min arm & det svider en jävla massa må jag säga.
Ni får förmodligen bild på det i detta inlägget .. xd



Men NU ska jag iväg hem till pappa.
Ha det bra meine älskade bloggläsare .
:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0