BESLUT ÅNGEST

OOOOOOOH SOPA ! hej hopp gummi snopp , hur mår alla idag då ? :3
Bra ? TUFFT !  -nej tillbaka till allvaret.. höhö
Dagen var faktist rätt kul idag trotts allt. Hade ju vikarie på idrotten (skridsko).
It was AMAZING ! Bara så ni vet det då, hehe .
Elevens val var rätt skoj den med , då spelade man gitarr & sjöng lite
med de andra . Kajsa hade fixat fler låtar åt oss, & vi spela på . :D
Har lättare för att spela gitarr nu har jag märkt , and I like it .
Men men , finns inte mycket mer att berätta , tror jag ? xd
Jag har inte direkt så gott om tid för att lägga in alla bilder & videon från
skridskon idag så det får bli imorgon . :)
sov så gott allesammans & önska mig lycka till inför provet imorgon(?) . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0