Dag 1- En bild på mig + 10 fakta om mig.


En bild på mig +

10 fakta

* J
ag är inte som alla andra, smått annorlunda.
* Jag ÄLSKAR musik,dans & att göra till mig för andra( vild ,knäpp & så då ).
* Jag är älskad utav få & oälskad av fler, men palla bry sig om det mer.
* Fyller år den 27 februari.
* Jag får inbillningar när jag går ute mörkret.
 (känns som någon ska vålta, misshandla en osv.)
* Bryr mig en hel del om mitt utseende ,pga att ja har blivit mobbad förr.
* Är undernärd.
* Älskar att pyssla om andra, fixa makeupen ,klippa håret & 
 fixa till en klädstil som passar bra till andra
* Jag har varit självmordsbelägen.
* Jag hatar falska människor ,lögnare ,divor & personer som blänger på en osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0