First day at school

blöööö .

Det var roligare än vad jag förväntat mig att vara tillbaka i skolan.
Men det var inte sådära HAHAHAHA jätte kul så..
På skridskon idag trillade jag på rumpan min & försökte lära mig att göra något
om att "korsa" eller "överstäpp"(minns inte vad det hette) när man åker skridsko.
Fick hjälp av rebecca , tackar ska du ha för det ! (:
Under matte lektionen jobbade jag bara på , non stop baby , NON STOP !  HAHHA  xd
Vill ni veta en annan skum sak ? ..
Jag tog hem matte boken & jobbade med några uppgifter .. Det kändes wierd må jag säga. ;o
Musiken idag var rätt okej. Var fler där än vad jag hade trott att det skulle vara. 
Men det ska väl gå an . Har dessutom lärt mig en del på 'Bad day' med Daniel Pow..nått. :)
AWESOME eller hur ? ..  Nu så har jag inte mycket mer att skriva om.

FÖRRESTEN .. (!)
Igår har jag & Oliwer varit tillsammans i 1 månad . ♥

Imorgon får ni nog en del bilder jag & syrran tog igår , för jag orkar inte fixa det nu. :)
CIAO



Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: JAG MED :D:D

grattis till dig och oliwer :D

2011-01-12 @ 21:46:26
URL: http://feliziazz.blogg.se/
Postat av: Marre

:D:D

Tack ska du ha ! :D

2011-01-14 @ 17:43:16
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0