ha , yeah please ?

Det handlar inte om att vinna eller förlora .
Utan att tro på sig själv
.

Dagen var okej , musiken var skoj. HAHA
Jag ,Ida & Lisa började spela gitarr.
I början var vi inte så värst seriösa, hehe .
LIsa & ida spelade precis som de gör i mexico typ.
& ja sjöng lite smått konstigt , HAHA ! :o
Fick dessutom hämta en ny låt att spela på.
För 'In the djungle' var alldeles för lätt..
Så jag började spela på 'I'm yours'. Ytterst intressant , jag vet.
Sedan spelade vi trummor, bas & piano.
Lisa gjorde något med basen så det kändes som jag fick en stöt.
Sedan slog jag i min armbåge i basen.
HAHAHAH , fyfan vad vi garvade..
Nu orkar jag inte berätta mer för jag ska lägga ner gympa kläderna
i väskan som ja har de saker ifrån helgen i.
Men men , väskan packar inte sig själv , inte sant ? ;o

A-Ba-Bay ! :D

jennie's resultat på mig. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0