I'm starving here .. !

- Kan du prata min mage , javisst kan du de .
& jobbigt börjar det att bli också , gaah .

Dagen har varit .. hmm hur säger man det . Sjukt dryg & rolig.
Det dryga var mest de korkade idioterna . -.-'
& att sitta på svenskan & lyssna på en redovisning i 30min. o.O
Blev helt förvirrad , vad hette snubben dem berättade om igentligen ?
De babblade om flera personer , var vad författaren igentligen ?
Karl Fält/Fälth ? eller nått på B -snubben ? ;o
Äsch , det får vi väl veta någon gång i livet antar jag .
Det roliga var nog Kemi'n , & en del utav engelskan & fysiken.
Nått annat roligt var när ja & emilia ( http://thecrazygiirl.blogg.se/ )
skulle springa ut & lägga oss i snön men den var för hård så vi stack in igen.
Ett tips tilla alla : hoppa ALDRIG upp på en soptunna ifall ni vill upp på ett skåp.
Man skadar bara sina knän ..
Fyför vad ont det gjorde kan ja säga er . :o

Nu kommer lite bilder eftersom jag inte orkar skriva så mycket mer. :D


Min 'fina' kopp ja målade på konfan . :)



Under kemi'n ,

Fysiken , min och rebbe's laberations uppgift sak. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0