MEN GE DIG FÜR FAN .

gaaah , iiih , ååhh ! - Har du fått inbrott ? , nej UTBROTT ! -.-'
Drygt skämt & ja är både på bra & dåligt humör .
& ni kan aldrig gissa varför . :3  mohahaha
Så drygt att du ska hålla på som du gör ?
Ärligt talat , vad tror du att du vinner på detta ? INGENTING kan jag säga dig.
Så patetiskt. Du & andra säger ' snacka mer med honom för ni snackar knappt.
Sen när jag försöker komma på något att säga , eller skriva till honom
så klagar du en jävla massa & kaxar dig.
Gillade faktist mitt/mina svar till dig , för du höll tyst efteråt.
Vet du varför ? Jo för att du vet lika väl som jag att jag har rätt om det.
Du vet mycket väl att det är sant också , hela skiten.
Så jag säger dig såsom såhära, lägg ner .
Det är DU som ska skärpa dig , inte jag .. -.-'

Skolan idag , jodå den var rätt okej antar jag.
Började med idrott , jippie . Man fick håll under 'uppvärmningen' & så. (n)
Vi hade redskapsgympa & konditionpass .
Jag skulle göra ljushopp , & vad gör jag ? -jo jag springer upp på plinten istället.
Sen försökte jag igen , så blev det så att jag automatiskt sprang upp på den.
Vetifan varför det blev så. Sen gjorde jag katthopp (eller vad det nu heter)
 på den stora plinten. Gerardo försökte hjälpa mig med något , om hur jag skulle springa bla.
För jag sprang tydligen fel , vilket påverkade resten utav hoppet.
Sedan hade vi tyska & gloserna var lättare än vad jag trodde.  :D
& matten var väl helt okej den med. TÄNK ER , jag gjorde 10 uppgifter ! :o
Rätt ovanligt för att vara jag faktist .
Engelsk provet gick bättre än jag trodde , eller aa det kändes rätt bra.
Var som jag hade föreställt mig , men jag glömde vad 2 ord var. Great -.-'
Under svenskan gjorde vi klart & antecknade.

Efter skolan var det konfa , där valde vi vilka psalmer/låtar vi skulle ha med på konfirmationen.
Hoppas 'When you believe' kommer med nu bara . För den andra var inte lika bra. c:
Vi kollade också på en 50min lång film om jesus.
Den var rätt bra för att vara avsedd för mindreåriga, så som 7-9 åringar.
Ni får väl bilderna jag lovade er , eller en del av dem . :)








Nu får det räcka med bilder för nu ska ja fixa för morgondagen & sova därefter. :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte Östergren

Vad rolig din blogg verkar! kommer definitivt läsa dina poster igen! (: Ha en spännande dag =)

2011-02-23 @ 12:59:33
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0