Tillbaka !

Var sjuk i nästan en vecka , kuuul . Not . :)
Men men , back on track again .. right ?  & jag har klarat mig såhär långt. TOPPEN !
Ifall ni skulle vilja veta vad för "symtom" (eller vad det heter) så var det;
* förkylning
* slemhosta
* feber
* huvudvärk
* ont överallt i kroppen

lät kul eller hur ? Fast jag kan säga er att det inte var det.
Fanns EN ENDA possitiv sak med det. Att vara borta från skolan.
Eller aa , jag tog det både negativt & possitivt. Men skit i det nu. xd
Just ja ! Jag lovade några bilder eller hur ?
Så här får ni dem , brilljant va ? ;)


Stella & jennie : eeeh ?

stella & jennie: JAHA , då förstår vi ! 


nej nu hinner/orkar jag inte lägga upp fler.
Ni får mer nästa gång jag "bloggar" .
Aufwiedersehen!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0