always on my mind

hejsan svejsan i lingonskogen !
Hur har det varit med er idag då?
Själv gick det från bra till dåligt.. segt.

Har mått helt konstigt de senaste kvällar/nätterna.
Har ont i tinningen/huvudet , mår illa.. Fryser & blir varm hur lätt som helst.
Usch.. tror jag börjar bli sjuk eller något.
Blir nog inte att åka till pappa imorgon trots allt.
Har knappt någon ork till det, ska se om man får mamma till att åka in &
hämta de kläder vi beställde från gina tricot.
Vill ha de nu ! ...

Men annars så har väl dagen varit trevlig.
Det var valpträff , en utav de 5 valparna vi sålde kom hit.
Lilla millie Jackie, vad fin hon har blivit !
Den 7e kommer china Ronja. Det var min favorit valp..
Ibland önskar jag att vi behöll henne istället. Men Stella är rätt härlig hon med.
Även om hon naffsar , hoppar och rivs ibland... Men hon är jätte mysig att gosa med!
När hon väl är lugn vill säga..

Hur som helst , ska sova nu. 
Bilder från valpträffen får ni imorgon.
Godnatt.


jag & philip gick med selma & hittade en död orm på vägen.. härligt ?


 


Kommentarer
Postat av: supermickan

Mysig mysigt med en orm på vägen :S

2011-08-03 @ 16:45:14
Postat av: Thegreenspy

Bonjour. Mon nom est The green spy. Jag ska börja prata franska till höst. Roligt va, jag menar, jag pratar franska just nu... ähh... som mitt namn säger, jag kommenterar snart igen... The green spy

2011-08-06 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0