"Bad boys bad boys, watcha gonna do watcha gonna do, when they come for you? "

Älskar låten ! Den är så härlig ! :D

Men men , idag drar man till Amanda ( http://brownie.myshowroom.se/ ) vid halv 3 någon gång.
När jag väl är där ska vi ta upp tältet , sedanbär det av till hemköp .. & då ska vi köpa...
*trumvirvel*.. Ben n' Jerrys ! Bara för det känns som att vi är de enda som inte ätit det. ;o hehe (a)
Blir att köpa lite annat smått & gott som vi ska ha mot kvällen.
Ska sova över där till fredag! & fredag kväll kommer spenderas med Amanda & Nicole. Härligt !

Vet inte vad jag ska göra på lördag, blir nog att ta det lugnt.. eller jobba hos pappa &
tjäna ihop lite pengar. Lär behövas.. så mycket jag ska spara ihop till. :o
söndag ska jag nog träffa Fille, ett tag sen man träffa han. :)

Men nu måste jag verkligen packa & göra mina uppgifter som mamma har gett mig.. Jippie! -.-
Måste städa undan alla kläder på golvet & städa i köket.. orkar inte. D:
Men men ,lika bra att göra det så blir det ju lite fint på rummet. ;)

Bye Bye bloggläsare!

Jag just nu, nyduschad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0