Confused .. am I or am I not?

Gissa vad som händer imorgon ?! :o
Jo då.. *trumvirvel*
Ska jag, Amanda & Jennie till Kristianstad dagarna, kolla på rix fm festivalen,
träffa folk och så. :D
Ska bli kul & tror jag kommer ta med kameran.
För Danny , Nicke Borg, Christian Walz ,Ulrik Munther ,Love generation ,Eric Amarillo
& Vincent kommer att sjunga där. Längtar så ! :D
________________________

& vad har jag gjort idag ?
Jag har varit i hässleholm & träffat Fille & Felix, jätte trevligt. :)
Kom dit runt halv 2 , mötte fille & stack hem till han & kollade på Van Helsing.
Skulle bli en skräckis, men vet inte ifall Van Helsing är det eller inte.
Man blev inte rädd iallafall. (a)
Efter filmen kolla vi smått på Simpsons & sedan kom Felix.
Då stack vi ut lite till floraparken tror jag det var?
& stack hem till fille igen.
Sen gjorde vi inte så mycket.. Jo vi stack till grönäng &
var där en stund innan jag skulle hem. :)
Tack för idag !

Dagens Outfit.
2 Linnen - H&M
Shorts - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0