Godmo...*gäsp*..rgon.

Upp & hoppa ligg inte & dra dig ... lalala !
Bara för jag fick låten på huvudet ( Frida ft. Headline- Upp & Hoppa ).

Men hur som hellst , Skulle som sagt träffa Amanda & två till idag.
Vaknade för lite mer än en halvtimme sedan av att en fluga flög vid mitt
huvud två minuter innan väckarklockan skulle gå igång.
Så stängde jag av klockan i förväg för jag skulle bara få panik av
att höra en tupp på morgonen.
Så la man sig ner igen, så kommer den förbannade flugan
igen och sätter sig på mitt huvud och väcker mig halv 9.
Usch .. flugor är hemska. D:
Smått ointressant kanske ?

Får nog ta & duscha nu.
Sedan blir det att fixa på sig lite kläder & sånt.
Byebye !

nästan nyvaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0