Happy Birthday to you , happy birthday to you osv..

Hej ,merhaba ,guten abend ,hello osv.. :)

Det har varit en rätt okej dag.
Vaknade av att min syster väckte mig vid 6-7 ? -.-
Gick upp vid 10- halv 11 , sedan tog jag & jennie på oss badkläder &
hoppa i poolen. Var rätt skönt faktist för att va rätt mulet ute.
Sedan åt vi frukost, jag duschade därefter & fixa mig.
Johan kom & vi gjorde inte så mycket, eller jag jävlades med han ..
Men vem älskar inte att jävlas med andra ? :D

Just nu kollar jag på Bad boys 2 , älskar den! För härlig film. :)
" bad boys bad boys, whatcha gonna do whatcha gonna do? When they come for you?.. "
eller hur den nu gick. ;)

& här får ni bilder. :)




Bara för att vår älskade hund Micke fyller 8 år idag (eller tekniskt sett igår eftersom kl. är 01.10) 
så får ni lite bilder på han också.  

Jag älskar dig Micke , min lilla älskling. ♥


Kommentarer
Postat av: Kjartanandrea

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-11-28 @ 14:49:08
URL: http://kjartanandrea.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0