Home sweet home ♥

Kom hem från Polen igår.
Var rätt trevligt där. Men hotellrummet var uselt.
Dåliga madrasser, äckligt toapapper, en korkad lampa osv.
& en till negativ sak där va myggorna..
Fyfan vad många det var ! Har ca 13 myggbett om inte mer ?!
Kliar så in i helvete... vad jag svär nu helt plötsligt.. :o
Men annars var helgen i Polen härlig!
Vi var vid stranden en dag, var jätte varmt ute då.
Badade dock inte, orkade inte.. hehe (a)
Tog & läste istället & hjälpte jennie att begrava oskar's kropp under sanden.
Sedan gjorde vi lite konstiga saker, formade lite hit & dit..
& det var inte alls min idé .. säger vi. HAHA
Många polacker kommenterade en del om det..
Det var en mamma som filmade sin man & barn & vände sedan kameran mot oss
och filmade det vi hade fixat på oskar... hehe (a)
Men vi var även och kollade i stan lite, köpte en piercing där.
Rätt annorlunda ifall ni frågar mig.. HAHAH. Har inte sett nått liknande.
Köpte även en hjärtformad nyckelring med polsk text på.
Kan lägga upp bild & översättning till den sen. :)
Kollade på 2 streetdance grupper som dansade på torget, fast den ena gruppen var rätt otrevliga.. ;s
& så kollade vi även på en indian liknande man som sjöng & så.
Han var jätte duktig ! Älskar verkligen sådan musik.. så lugnande. :D
hmm , finns det något mer att berätta ?
Inget vad jag kommer på just nu.
Bilder kommer imorgon eller senare ikväll. Orkar inte ladda upp dem just nu bara.
Så vi hörs ! :)




Kommentarer
Postat av: anonym ;)

Söt !

2011-07-31 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0