It's amazing, it's wonderful

Hej alla bloggläsare !
Här sitter jag igen, vid datorn.
Haha , måste hitta mer att göra. Har spenderat lite väl mycket tid vid datorn.
Har även spenderat en massa tid åt att hjälpa till hemma..
Får nog hitta på nått lite oftare, som inte har med data eller städning att göra.
Men är bara det att jag inte har någon ork till att fixa till mig,
dra ut & ta bilder och så. HAHA , lat ? En aning ja..
Känner att jag varit rätt lat & osocial i sommar.
Har knappt badat heller för den delen.. Har inte ens tagit ett dopp i havet. :o
Har däremot varit vid havet några få gånger och doppat fötterna. xd

Men hade tänkt sticka från datan när jag bloggat klart.
Sedan blir det nog att städa lite, sen sticka ut & fota lite kanske ? :)

& förresten , blir veckans låt&film idag. :)
Kanske ska starta med nått annat..
Veckans låt & film är ju inte det roligaste.. kanske blir veckans blogg eller
något sådant någon gång istället ? :)
Kanske en frågestund med som småningom.

Hejdå !

Jag & jennie för ett tag sedan.
På tal om jennie, imorgon kommer lillen hem från lägret.


Lite kläder som man har beställt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0