Never had a dream come true ♥



Bara för jag tyckte att låten va rätt fin.
____________________________________________________

Hallå alla bloggläsare , hur är det med er idag ?! :D
Själv är det bra med mig.
HAHAH , var sjukt hyper/jätte glad igår.. Vet inte varför.
Skrev en massa konstiga saker till en del.. hehe (a)
& så skulle jag och familjen käka pizza och kolla på en film, det blev min låtsas fru.
Den var jätte rolig ! haha :'D

Men just nu har jag inte så mycket för mig.
Känner för att läsa en bok, men läste ju ut den nya igår.
Vad bra den var , kunde inte sluta läsa den.. (a)
Får åka in och köpa ny bok som småning om.
För de böcker vi har nu är rätt tråkiga...
Men , nu har jag inte så mycket mer att skriva om.
Hejdå , BAY-BEEE ! haha :'D

Gårdagens & dagens outfit.

gårdagens outfit.

Mina muffins jag gjorde igår. (a)


Dagens outfit.
- ofixat hår & snabbredigerad. härligt! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0