Nya färger & ny header

Orkade inte ha kvar den förra designen..
Var smått tråkig, rätt mörk & så.
Så jag byttade lite färger & bytade ut headern.
Rätt skönt med förändringar. :)

Kollade klart på Transformers 2 för en stund sedan. Älskar filmerna starkt!
Just nu sitter jag på rummet & funderar på vad jag ska göra imorgon.
Kanske sticka ut och fota ifall det blir fint väder?
& Imorgon kväll blir det att käka tacos ! Mums..
Blir förmodligen att se på en film med ? Äsch vad vet jag.
Får se hur det blir imorgon.
Måste iallafall hitta på nått skoj.
Känner att jag bara skrivit en del ointressanta saker den senaste tiden.
Ikke bra det ju! :o

Oj.. får ta och borsta tänderna sen lägga mig.
Ciao !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0