Snark...

usch , borde sova nu men jag orkar inte.
Det är sjukt varmt & jag är helt försjunken i tankar.
Har inget intressant & skriva här ..
Jo om dagen, men det skulle ta evigheter innan jag skrivit klart om dagen.
Spenderades med Amanda iallafall, för de andra kom inte.. :o
Vi ringde en massa till simon , och vid 5 tiden logga han in på datan &
skrev till Amanda att hans mobil är sönder.. Lyckat.
Okej jag ska inte säga nått.. tappar mobilen ,har isönder 2 knappar,
repar både fram & baksidan
.. hehe (a)
Så jag har min brors mobil nu , så får väl skaffa fler nummer igen.. *suck*

Men får väl lägga mig nu.. för ens hemskt irriterande systrer gnäller
ständigt om att jag ska lägga mig !
Längtar så efter ett EGET SOVRUM ! Privat liv ..& ingen snorunge här inne.. skönt.

lite efter men här får ni lite bilder på min midsommar outfit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0