TisdagendenTjugosjättejuliTvåtusenelva

nananan, gissa vem som är trött ? - Jag!
La mig tidigare igårkväll för att jag var beredd på att de
som bygger ut huset börjar sju-åtta.
Men nej, idag vaknade man inte utav det.. Idag vaknade man utav en mardröm.
GREAT! Vad äcklig den var... usch !
Hmm, ska man berätta det eller inte ? Äsch.. varför inte ? :)
Men berättar inte allt i detalj.

Jag & Jennie (min syster) skulle äta på någon resturang, när vi fick maten letade vi upp
mamma och fråga om pengarna till maten.
Men det tog ett bra tag innan vi fick pengarna. Vi gav en tjock gubbe pengarna,
eftersom han ägde resturangen. Och så hade han fått för sig att jag hette Ariel.
Efter en stund sa han att vi skulle passa stället & då var det inte en resturang mer..
Det var ett område gjort av typ asfallt med höga grindar runt.
& där satt jag och jennie och var nästan klara.
Gubben stack ut , när han hade kommit en bit räckte han 'fuck you' till oss.
Jag & jennie blev klara med maten och tänkte sticka .. vi gick utanför grinden
sen kom 4 Poliser & drog in oss till mitten utav området innanför grinarna.
Två av poliserna som stod längst ifrån öppningen låg bara döda sen.. helt ruttna.
De andra två fick panik & höll på att dö på samma sätt.
Inälvorna & hjärnan kom ut från munnen samtidigt som magen slets upp
och där rann det ut blod och andra organ & låg där på marken helt ruttna.
Jag & Jennie stack bort där ifrån.. sen helt plötsligt blev vi killar.
Jennie stack mot området igen för en tjej var där.
Tjejen hade pratat med en kvinna innan om att döda oss.
Men sedan dog tjejen på samma sätt som poliserna.
Då sprang jag & jennie till ett hus.. ett övergivet.
Vi gömde oss i någon typ av ett hål.. Men det var inte säkrare.
För där fanns det äckliga varelser.
När vi sprang iväg såg man luckor och sådant öppnades .. så kom det
en massa skuggvarelser, spöken & "monster" ut därifrån.
Sedan vaknade jag..
Vid kl.06.30 på morgonen !
Kunde inte somna om, för då drömde jag bara om det igen.
Så jag gick upp.. & råka väcka jennie.
Eller hon vaknar då jag är vaken , haha.
När hon kolla på klockan blev hon smått "sur" ,förvånad och "gnällde" (mestadels på skoj).
För hon trodde att klockan var 11 på dagen , men nej .. då var klockan kvart i 8. (a)
HAHAHAHHAHA. :D

Men annars vet jag inte vad jag ska göra idag.
Hjälpa till att måla här hemma , ta foton & kanske springa ikväll ?
Får se hur det blir. :)

Bilder från tältningen med Amanda.


Popcorn  ... åh vad sugen man blev på det nu. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0