Ville bara säga..

Att idag spenderades dagen som sagt med Amanda & Nicole, riktigt skoj!
Trevligt att få träffa så många , & det var även trevligt att få träffa nicole. :)
Vi var som sagt på kristianstad dagarna.
Träffade bland annat Robban, Hannes, Kim, Memet, Gibbe, Simon & en del till.
Stack med 21.05 tåget till tyringe.
& när jag & Amanda gick ut från tåget skulle vi se om vi hitta Memet & Nicole i tåget.
När vi väl hitta dem så garva båda två.. för vi stod & skulle vinka åt dem ..
Man såg Amandas huvud & toppen av mitt.. hehe, Amanda fick bära mig.
Gick ju super bra ju. haha !

Vi stack hem till Amanda därefter.
Sedan packa jag ner mina grejer & cyklade hem därefter.
När man väl var hemma satt man hungrig & med huvudvärk.
Min kvällsmat blev skinka , marabou & päron mer & någon drink jennie gjorde.
Påhittiga unge, fast det var jätte gott. (a)
Hade ju såklart inte allt på en gång.. haha .
& huvudvärks tablett har man inte orkat ta så här sitter man..
sent på natten med huvudvärk & med en mage som små pratar. :o

Får skriva om hur tältningen igår natt var senare under dagen.
För nu vill jag verkligen sova..
Så..
godnatt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0