World Behind My Wall ♥

tråk tråk mera tråk... åååh !
Vaknade vid kanske 8 imorse av att mamma kom in på rummet &
skulle ha den bärbara datan.. jippie.
Somnade snabbt om, drömde en massa om en person.. två till och med.
Vaknade igen vid halv 12.
Gick upp och skulle äta frukost.. men hittade inget man blev speciellt sugen på.
Så fick ta något knäckebröd ,nått pålägg & mjölk.. inte det godaste, men bättre än inget.
Efter min frukost bytta jag om , fixade till mig lite & satte mig vid datan.
Tog en del cambilder för jag inte hade något bättre för mig
& tänkte dela med mig av dem eftersom jag fortfarande inte har nått bättre för mig. :)



Kommentarer
Postat av: Cajsa Bengtsson

Hej, så söt du är på bilderna :)

Kul att höra att du läser bloggen min !

Fortsätt att titta in :D



ha det bra, ses i skolan ! (som tyvärr är snart ...)

2011-07-29 @ 20:38:03
URL: http://cajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0