Alright !

Har bestämt mig för att starta veckans låt & film.
Känner att jag måste ha något att göra, då har jag ju att fixa med det. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagen idag har varit rätt chill. :)
Slutade 11 , halv 12 någon gång, härligt !
Vad vi skulle ha berättade jag imorse & behöver nog inte berätta det igen antar jag ? :)
Men men , om ca 2 timmar ska jag möta emilia vid skolan och se på balen.
Blev inte servetris eftersom jag missade "genomgången" med katarina.
Hur mycket är det man ska lära sig igentligen , hur svårt kan det va?
Jag menar.. ta fram några enstaka saker och servera saker till 9orna och så.
Vad är det svåra ? aja , får väl nöja mig med att se de som ska på balen utanför.

-Här kommer lite bilder jag tog i turkiet.


Ni får fler senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0