"Gråt inte för att det är över, le för att det hände. "

Som man säger ?
Jo det är såhär att..
Det är slut mellan mig & Johan.
Varför tar jag inte på bloggen.  Tycker inte att hela världen ska behöva veta det.
Tack för allt Johan. :)

~~~~~~~~~

Men över till annat!
Jag har varit hos min pappa i snart en vecka.. där ser man.
Inte så ofta det händer. :o
Men trivs här som bäst på sommaren & vintern.
Det är då det är som mysigast & roligast. :)

Jag lovade bilder , har bilder från skolavslutningen att ladda upp med ja, samt turkiet bilderna. :o
Börjar med skolavslutningen så får ni bilder från turkiet i ett annat inlägg. (a)

.. nehe , nu segar allt & vill inte som jag vill. -.-
Ni får dem i nått annat inlägg senare..
För nu ska jag läsa Gryningstimmar :D

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack för allt själv Marlene. :)

2011-06-20 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0