Har inte ork till något.

Skulle ha laddat upp bilder från turkiet, men har verkligen inte haft ork till något idag.
Vaknade som sagt vid 7-8 imorse, och kunde knappt sova om.
Drog mig upp ur sängen , åt inte en så ordentlig frukost..
Gick till sängen igen , la mig en stund.
Satt sedan vid datan , gick ut lite då & då för jag behövde luft.
Satte upp poolen idag med .. lagade mat (tacos) & blev äckligt mätt.
"Sov middag" i kanske en halvtimme på mitt rum & 3 kvart i mammas rum.
Sen hamna jag i soffan med & lyckades dra mig hit igen. (till min säng & va vid datan)
Så har man haft magont samt huvudvärk.
Ifall ni ville veta det.
Så ni får dem förhoppningsvis imorgon. :)

NU måste jag duscha sedan sova..
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0