~ Love it !

Bitte Spring nicht ,
Dann Spring ich für dich..

__________________________

Tråk ,tråk ,tråk & ännu mera tråk.. blä.
Har nog sagt det en gång & jag säger det igen..
Det finns ju inget att göra här !
Men, det ska väl ordna sig ? :)
Längtar till lördag !
För då ska man till pappa , det innebär alltså inte jobb.
Såvida han inte tvingar oss att fixa nått.. ;o
Sen blir det väl att hitta på något mot kvällen, myskväll kanske ? :)

Äsch , orkar inte skriva om dagen.
Har ju knappt hänt något ju.
Jo förresten , några få saker har hänt ! :o
Imorse efter att mamma åt frukost så gick hon ut på altanen ,
hon & jag snacka lite eftersom jag satt på stegen till poolen.
Hon sa nått i stil med " amen kolla han där ! "..
Då är det ju klart man kollar bort.. vad gör hon då tror ni?
Jo hon springer fram & försöker putta i en i poolen eftersom
man hade ställt sig på stegen.. Men misslyckades dock.
Jag skadade mitt ben på stegen under försöket ,smart som man är. (a)
& innan det hade en av våra hundar hoppat på mig & rivit mig på benet..
Härligt med 2 skadade ben. ;o
Sedan har man handlat & köpt massa glass & jordgubbar & annat smått & gott. :)

& bara för jag inte har nått bättre för mig så får ni lite bilder.


mina skadade ben.. xd


ni får kanske fler bilder senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0