~ Sur är vad man är..

Trött som bara den är man !
Usch ja .. imorgon lär man dö av tråkighet.
Finns verkligen INGET att göra här.
Trivs nästan bättre hos pappa..konstigt nog.
Fast det kan va all den press jag får stå ut med här som gör det.

Jag ska inte göra eller säga si inte göra eller säga så..
Jag får inte beté mig så , eller sådär.
Jag måste göra det & det .. annars får jag inte det & det.

& så har man en syster som är mycket värre & hemskare som person.
Men vad gör mamma då?
Ne , hon betéer sig bättre , hon uppför sig .. bla bla bla...
Jo visst & jag är amerikas president ..  KNAPPAST !
Du inser fan inte någonting.
Du ser fan inte de dem andra gör..
Du pekar bara ut alla & då menar jag verkligen ALLA fel jag gör.
Medans min syster betéer sig illa ..
Hon säger taskiga saker till de som betyder en massa för mig, vad gör mamma.. INGET.
Hon ljuger & håller på att slåss, & vad gör mamma... NADA !
Hon är jätte kaxig & bråkar med mig & min bror , vad gör mamma.. INGET , NADA , NOTHING !
ÅH ! Är så jädrans trött på allt det här.
Vill bara bort härifrån.. ta mig till någon plats som gör mig glad och lycklig..

MEN NU .. får jag ta & sova.
Orkar inte va uppe & tänka en massa.. godnatt allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0