Tick tack tick tack..

Godkväll/natt på er !
Idag var det näst sista dagen , 9ornas bal var det med..
Vad fina alla var ! Jag & emilia fick turen att få komma in lite innan de hade börjat
och hälsade på Amanda & Ronja & kollade även på hur det såg ut inne i aulan/matsalen.
Kommer kanske lite bilder från balen , eller innan alla gick in där & det kommer
nog en del bilder från fotbollen och paraden också. :)
& Bilderna från turkiet får jag inte heller glömma!
Bloggen kommer bli bombad med bilder ju.. :o
Men ni överlever förhoppningsvis en stor bildbomb.
Frågan är om jag överlever efter att ha behövt lägga upp alla. xd
Men men , blir väl att sova nu.. om 3 minuter är kl.00.00.
Imorgon är det skolavslutning, då brukar vi få glass... mums !
& det blir en extra till mig från jörgen för jag missade den dagen då de andra fick glass. :)
Gott gott ! 

Godnatt allesammans! :D

jo jag vet.. ni har sett den förr. Whatever. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym.

...

Svar: Problem?
Marlene 'marre' Elisabet Johannesson

2012-11-30 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0