Aj min handled.. :'o

AMANDA ELLEN JENSEN ! Shame on you !
Du kan ju inte bara ta och riva mig på handleden så det börjar blöda
& svida så in i *piip* efteråt ... :(
HAHA , jo ja .. för er som inte fattar.

Idag under lunch rasten stack vi upp till C-korridoren.
Efter ett tag så blev jag & amanda allt vildare ..
Sen så höll vi på att slå på varandra lite (alltså på skoj).
Sedan spårade det ur en aning , hahah !
Vi hade catfight/ brottning , & jag vann tydligen enligt emilia & vikki. (y)
HAHA , tror inte de som var där tyckte vi var så normala. (a)
- innan tekniken jagade jag henne för ja skulle "slå till henne" .
För hon hade .. ja.. slängt ner mitt teknik häfte , trampa på det &
tog sönder den lite , sen när jag väl fick tag på henne orkade jag inte slå henne.
Var så satans trött efter att ha sprungit. o.o

Imorgon kommer vi få reda på våra tyska prov . Härligt ! :D
Hoppas på ett VG , provet kändes inte så svårt endå.
Juste , imorgon ska jag & amanda ha en omgång till.
HAHAH , ska ha catfight/brottning i en korridor på lunch rasten..
Önska mig lycka till ? (a)

Men får väl ta & duscha nu , kolla igenom gloserna igen & sen dejta sängen min.
Om jag har tid så blir det en bildbomb imorgon.
Härligt eller hur ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0