Björket igår - sommar tema

Igår var det som sagt Björket, var väl helt okej ?
Alltså det hade sina stunder då det var rätt kul & man garva en del.
Men hade även stunder som var sega & då man fick utbrott på en del.
Roligast var nog innan & efter bj.. som vanligt då.
Kan va för man tillbringade tiden med Amanda & Vikki innan.
Fyfan som vi flummade runder !
Vikki
började med att slicka / trycka tungan mot en kaktus ,
vilket såg lite smått annorlunda ut. :o
Amanda & jag sjöng jäääätte bra på singstar , dansa zumba & hoppa i sängen.
Sedan tog vi fullt "normala" bilder med ja.. HAHAHHA .
Efter björket skulle jag som sagt stänga bildörren , så märkte de andra att jag var kvar
vid bilen när de börja dra iväg. Så fråga e vad som hänt.
Jag ba , råkade stänga dörren på min jacka så jag kommer inte loss! D:
& då börja vi garva en del. HAHAHA . ;o

Tack för allt Amanda & Vikki ! :D

& till det jag längtar efter !
Det är en.. NAVELPIERCING !
Finally , nu ska man få det efter 3 års längtan. :D *happyface*
Amanda ,jag ,våra mammor & några till sticker till
väla imorgon, & då blir vi (amanda&jag) piercade kl. 14.20.. usch .
Känns som jag kommer "dö" eller nått. En nål uppstucken i naveln, låter ju mysigt ?
Men men .. 'Vill man va fin får man lida pin.' Eller hur ? :)

Nej får väl ta och sova nu antar ja.
Ni får bilderna från björket imorgon när jag har vaknat.
Lär nog inte sticka till kyrkan endå, har ingen ork till det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0