"depp inlägg" ..Tyska prov, Fysik prov , Konfan , Kyrkan ..

HUR SKA MAN HINNA MED ALLT !?
 

Usch , vill få bra betyg på tyska provet så väljer ju att plugga
på hela kvällen. Men vill ju inte bli underkänd på Fysik provet .
Men när lär man ha tid till att plugga till det ?
Imorgon efter skolan är det ju Konfa , sedan sticker man hem
och äter eller något , knappt en timme efter ska man till kyrkan
för att få information om lägret osv.
Det lär ju förmodligen va på en timme om inte mer ?
Så när fan ska jag hinna plugga till fysik provet.
Vill hinna med konfan , men det blir svårare och svårare att hänga med.
Blir att stressigare och stressigare ..
Skulle ju sluta med stressandet , inte fortsätta.
Men det är just det de gör. Gör det de så lär jag få ont i magen/bröstet igen.
Men får väl se om jag kan lösa detta på något sätt...
Sen så finns det såklart ett problem till.
Jag har nästan ALDRIG någon tid till att gå de gångerna i kyrkan.
Har ingen ork heller . Vill bara ta det lugnt och vila en dag.
& Söndagen är typ den enda dagen man kan vila på.
Men aja , får väl höra med Calle och Agnetha hur man kan göra.

Får fortsätta plugga på tyskan nu.
& ursäkta mitt "depp inlägg" eller vad man ska kalla det.
<-- inte lite skolböcker -.-'

btw, vet inte om ni märkt det ? men har färgat håret.
Syns inte så mycket för jag trodde det skulle bli jätte mörkt
så man sköljde av det tidigare.
Sjukt intressant att eller hur ? (a)
Nej kanske inte .

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0