fysik med ett ord .. Drygt.

Älskade dagen ! Bästa onsdagen på länge.
Rätt chill på gympan , lärde mig stå på händerna lite  & så.
Fick reda på vad jag fick på tyska provet.. det blev.. VG+ /MVG- ! :'D
Efter tyskan skulle vi igentligen haft matte , men han hade inte
informerat för den som skulle vara våran vikarie om något .
Kom ingen lärare på 20 minuter så vi stack & åt sedan.
Efteråt stack vi upp till C-korridoren & hade Catfight/brottning .
HAHAH , för jävla skoj trots hur ont det än gör. xd
Har märken runt hela min handled.. och ett 10cm rivmärke .
Undra varför amanda ?!
:o hahahha . ;)
Engelskan & svenskan var rätt okej, gick rättså snabbt.

Efter skolan stack vi till konfan , var väl kul.
Haha , vi skulle måla något ur markus evangeliet(stav?).
Då fick jag något om jesus när han pekar ut förädaren av
de 12 lärljungarna. När jag väl har målat jesus såg han ut som en tjej. -.-'
Väldigt smidigt ju, och så hann man inte måla alla 12 lärljungar. xd
Sedan skulle vi sjunga & efter det skulle jag och ronja
sjunga på 'When you believe'. För vi skulle KANSKE få sjunga solo eller duett. :)
Hoppas på att vi får det , älskar låten! :o

Men men nu får jag väl plugga vidare ..
Fysik prov imorgon , usch.
& har någon engelsk läxa till imorgon med.
Det värsta är .. jag fattade inte vad det var. ;s

Ha det bra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0