Godmorgon allesammans !

Då sitter man på sitt rum , vaknade för en halvtimme sedan.
Fick liten sovmorgon ju eftersom våra klassföreståndare skulle någonstans.
Så vi börjar inte förrän 09.00 idag. Härligt det. :)
Usch , något som är mindre härligt är min nacke & mina ben.
Har så satans ont . Nackspärr är nog "det värsta" som finns, eller det känns så.
& mitt 10 cm långa rivmärke har börja förvinna lite. :D

Men men , idag är det nog inget sådär JÄTTE ROLIGT i skolan.
Ska ha fysik prov idag ju , jippie ! -.-
Efter skolan
blir det att va med Amanda ,Johan ,Oliver & Danne.
Vet inte riktigt vad vi ska göra , men det får vi väl reda på då? :)

Nej men nu måste jag nog börja fixa mig .
Ha en fortsatt trevlig dag allesammans , hejdå ! ;)

just nu bild;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0