Guten Abend !

Usch , fy för sören vad trött jag är !
Bara för jag inte har något bättre för mig så kan jag berätta om min dag.
Trevligt , eller hur ? :)

Vaknade till vid 5 , somnade om, vaknade vid 7 pga jennie's väckar klocka -.- ..
Sedan vaknade man vid 9 tiden , då stack man upp ur sängen & började fixa sig.
Man gjorde sina sit ups , duschade , åt & städade liiiiiiiiiiiite.
Efter det mötte man Johan & stack hem till mig och var här till 5-6 kanske ?
Sen stack vi och hyrde en film och stack till honom.
Varför ska hemköp ligga så långt bort för ? ;s Jobbigt att gå ju ..
Men aa , vi hann kolla en del på filmen.
Eller aa kolla & kolla .. vi var sjukt trötta båda två så blev inte mycket tittande.
Sedan skulle man va hemma 8 - halv 9 så man stack hemmåt & hade följe med Johan.
När man kom hem åt man tacos.. MUMS ! 
Fy fasen vad propp mätt jag blev efter det kan jag säga er.

Men får väl ta & fixa mig för säng & så.
Så man inte blir helt övertrött imorgon med.
;o
Godnatt . 

Har en känsla av att jag behöver klippa luggen .. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0