jo jag vet.. lite sent. (a)

Idag firades man .. Var roligare än vad jag hade förväntat mig faktist.
Våra kusiner är så söta ! Rebecka (den yngsta) har så stora ögon. O.O
& Tindra är för underbar ! Är så blyg i början , sen hur vild & rolig som helst.
Hon såg våra grannar , & de har en unge (kille) i hennes ålder.
Så gick de fram till varandra och han gev hans bil-leksak till henne
(vilket han tydligen aldrig brukar göra till någon).
Sen börja de leka med bilen...oh så gulligt det var !
:')
Men aa , efter ett tag så började jag och hon leka med barbie's.
Hon kallade den ena för mamma och andra för pappa.
Sen satt vi på en massa skor och hon borsta mitt hår med en av deras borstar.
Sen när vi kolla på melodifestivalen så dansade vi lite till låtarna.
haha eller jag dansa och höll henne i famnen.
Tänk så kul man kan ha med en som snar ska bli 2 år. :o
Just nu sitter man nyduschad & redo för en efterlängtad dejt med sängen.
HAHA , & fixar dessutom låtar på MIN SIDA på den BÄRBARA DATAN.
Äntligen är den fixad ! Viruset är borta & antivirus pogrammet är fixat.
Tack för det Jan ! En räddare i nöden .. :'D

Dagen kunde nog inte bli bättre !
eller jo ,någon enstaka sak kunde varit bättre.
Alla klagomål angående melodifestivalen.. -.-'
Ena stunden ÄLSKAR ALLA Erik Saade & den andra AVSKYR de FLESTA honom.
Visst det fanns andra som också var bra som kunde vunnit.
Men nu blev det inte så.
Och vadå "kommer inte klara sig där! " osv ?
Han fick flest röster från både sverige & europa ?
Anser inte att man lär ligga långt ner i eurovision då.

Men men , får väl ta och nanna nu.
Godnatt allesammans !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0