Mario dog :( ♥

Dagen var okej , rätt rolig endå. Fast den hade sina sega stunder.
Började med tyska & jag var hur pratglad som helst.
Bara babbla ,babbla & babbla , non stop ! :o
Efter var det teknik , hade glömt häftet hemma
så man började direkt med det praktiska.
Snart klar med ena sidan på min skål eller
vad man nu ska kalla det för.
Sedan var det mat , matte & idrott.
Tycker faktist att vi borde ha Johan på skridsko lektionerna.
Man lär sig något från han , inte från gerardo.
För han visar hur man ska bromsa , vilka sätt det
fanns att göra det på osv.
Medans gerardo säger , gör si & så VARJE LEKTION.
Vad är det man lär sig utav det igentligen ? - inget
Så varför gör vi så då ? Vill lära mig hur man ska åka..
inte var & så . För det är det vi gör.
Han säger , åka fram & tillbaka & ni ska bromsa med !
Men, hur ska vi göra det när vi inte vet hur man gör
& får kanske IG för det i skridsko ? - Illa .
Sista lektionen var elevens val - Musik för mig & Amanda då .
Började på andra perioden idag .
Var lite segt idag , men vi överlevde, bra va ? :)

Efter skolan stack man hem direkt & gjorde inte så mycket.
Vå åt & jag jävlades med Philip .  (alltså fredriks son. )
Sedan gjorde man alla sina 100 situps för dagen.
Så duktig man är . (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0