Plugga, Plugga & Plugga ..

det är det enda man gör nu för tiden. ;s
Men men , är väl något man får stå ut med.
Då är tyska provet avklarat med.
Kändes faktist rätt bra , inte så svårt som jag trodde det skulle vara.
Tack & lov för det säger jag bara. & nu blir det att plugga på fysiken.
Great , somnade innan när jag skulle plugga på det. Smart va ? :)
Usch nej , men aa får väl se hur det går .
eller om jag kommer till skolan över huvudtaget..
Har inte mått så bra senaste veckan alls.
Huvudvärk hela tiden , ont överallt i kroppen & jätte förkyld.
Men får väl se om jag pallar med morgondagen .

Blev ett litet kort inlägg.
skrev en hel del innan men när man skulle lägga till bild så
dampade allt skit & så försvann mer än hälften jag skrivit så aa..
Jag sket i det.
o.O

Aufwiedersehen meine Freundin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0