Prao vecka , I love it !

ojdå detta blir nog inte ett långt inlägg.. (ska dra snart.)

Vill nog börja med att berätta att jag är nöjd med prao platsen!
Personalen är bara bäst ! Roliga så in i sören. :)
Änsålänge har jag fått sköta disken där, fixat fram bakelser, fixat dricka & kaffe
& en massa annat jag inte kommer på för tillfället.
Idag hände en liten .. vad ska man säga .. hmm olycka ?
Råka "snubbla" på trappsteget in till köket / diskrummet(?)..
Alla som satt där bara :O:O:O:O "oj ! " :O  HAHAHAHHA.
Råkade tappa dipp på trappan med, inte mysigt att torka upp..
Men nu hinner jag tyvär inte berätta mer.

Ska som sagt dra.
Ska ut och träffa Amanda, Johan & Jonathan.
Blir säkert jätte kul !
:D Hoppas jag. D:

Hejdå sötnosar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0